Presmerovani portu

Jan Havlicek havlicek na vse.cz
Úterý Září 15 14:02:38 CEST 1998

Dan Ohnesorg, admin of POWER wrote:

> Hlavne nedelejte to, co si myslite, ze chcete, redirekci portu.
> Pokud vim a tim jsem si dost jisty, je protokol na portu 3333
> odlisny od toho na portu 3306. Podle je potreba pustit mysql s
> parametrem --old-protocol a to by melo pouzivat i stary port.
> Jinak je i parametr port, nebo tak podobne a tim se daji porty
> prepinat.
> dan

**** Dekuji.. tohle je presne ono. Na to ze to se zmenil komunikacni
protokol jsem taky uz prisel, a tohle je cesta jak z toho ven. Funguje
to.

jinak starej port to nepouzije, je treba udelat export
MYSQL_TCP_PORT=3333 a spustit a pak je to i na starym portu. Ted mi to
funguje.

Jinak k jedne rade, mam tam PHP/FI, nikoliv PHP3. Upgrade planuju.

A jeste jeden dotaz. Je mozne dat dohromady Apache 1.3 PHP 3.0 a
ModCzech? Jak jsem koukal na web intersoftu je tam modczech jen pro
Apache 1.2.6. BUde to chodit s 1.3 a PHP 3.0?

Dik

Honza

--