diald a 2xppp == problem :(

Karel Dudasek Karel.Dudasek na vtopu.army.cz
Úterý Září 15 15:08:56 CEST 1998

Michal Hucik wrote:
>         mam v praci server, ktery je vybaven dvema modemy. Jeden modem
> slouzi pouze pro pripojovani site do Intenetu pomoci diald. Druhy modem je
> urcen pro komunikaci s ostatnimi stredisky tzn. odchazejici volani UUCP a
> jedno stredisko se k nam pres nej pripojuje pomoci ppp ... No a v tom je muj
> problem: diald je nakonfigurovan tak, ze si otevre ppp spojeni, ktere je
> nadefinovano v interfaces (zapomnel jsem podotknout ze jde o distribuci
> RH-5.0) a taktez v configu figuruje zaznam 'IFACE=ppp0'. Bohuzel ve chvili,
> [...]
Mame Slackware a pocitam, ze budu muset udelat totez.
Nevim jak je to v RedHatu, ale je nutne pri zakladani udaju do routovaci
tabulky udavat interface? Kdyz jsem nad tim premyslel dosel jsem k
tomuto:
Zaznam do routovaci tabulky vklada pppd. Pokud ma parametr defaultroute.
A zaznam o routovani pro stredisko zadam takto:
route add -net nnn.xx.yy.zzz gw IP_adresa_remote_PPP_portu_strediska.
To ale udelam az bude mit prislusne stredisko PPP spojeni.
Jsou moje uvahy spravne?
= Karel Dudasek Karel.Dudasek na vtopu.army.cz =
= VTOPU                    Domu:            =
= Cs. odboje               Mirova 812       =
= 518 16 Dobruska          518 01 Dobruska  =
= tel.: +420-443-673693    +420-443-22509   =
= fax:  +420-443-21532                      =