skput error

Úterý Září 15 19:25:16 CEST 1998

On Tue, 15 Sep 1998, Jakub Skopal wrote:

>      kernel panic: skput:over: 00146adc:xxxx

To jsem videl, kdyz se "zcvoknul" ovladac sitovky (lepsi vysvetleni nemam,
protoze po vymene za starsi verzi to prestalo, jako kdyz utne). Konktretne
to bylo 3c59x.c verze 0.99.

Ovsem vzdy to pomerne rychle totalne vytuhlo.
Neco by se dalo zjistit vyzkumem, komu patri adresa 0x00146adc.

>    Zkouseli jsme znovu stahnout zdrojaky kernelu a vykompilovat je,
> nepomohlo. Zkousel jsem spustit debuggovani kodu v skbuff.c (pomoci
> debug symbolu CONFIG_SKB_CHECK) a po nabootovani zacal kernel vypisovat
> spoustu hlasek typu:

Huh. To zni dost zle. Pokud to bude delat i po uplnem prekompilovani (tak,
aby bylo vse konzistentni), pak je nekde neco dost shnileho.

"You can't be truly paranoid unless you're sure they have already got you."