Word editory

Branislav PJK Vartik vartik na kaplnka.sk
Úterý Září 15 10:45:04 CEST 1998

Ospravedlnujem sa ak, tema je uz "premlcana"...

Petr Snajdr wrote:

> V necem je Linux vyborny, v necem prumerny. Ve vsem kde bude
> vyborny se prosadi postupem casu "sam". Jinymi slovy
> je to daleko dulezitejsi aby byl vyborny nez to zda ho pouziva
> 30 000 lidi a nebo 100 000 000 lidi. Opacna cesta si
> mam obavu vyzda radu ustupku a cestu k "druhym" Windows.

Pre niektorych ludi je dolezite, ci si mozu bezproblemovo vymienat texty
s diakritikou. Neviem ako v Cechach, ale tu je asi najpouzivanejsi MS
Word. Takze mi casto ludia posielaju dokumenty vo Worde (vacsinou ho ani
inak nevedia ulozit) a to iste ocakavaju aj odomna. Existuje nejaky
format ako "interface" medzi MS Word (zachovavajuci formatovanie) a
StarOffice?
--
Branislav PJK Vartik         http://www.kaplnka.sk/vartik/
GSM phone: +421 905 431658   ICQ#: 4982241