API a Interbase

Ing. Daniel Pavelka pavelka na alpha.cermak.cz
Úterý Září 15 23:40:32 CEST 1998

 Preji vsem pekny den.
Mohl by mi nekdo poradit, kde sehnat informaci, ktera by mi pomohla
vyresit nasledujici problem : |

 Kompilaci ukazkovych prikladu v adresari ./interbase/examples jsem
zjistil, ze vse funguje pekne, ovsem pokud mate spusteni Interbase
server na stejnem stroji jako predkompilovavane programy *.e.

 Pokud chcete napsat programek, ktery pristupuje na SQL server, ktery
bezi na jinem stroji, nez kde pracujete, program gpre se pokusi
spojit, ovsem vzdaleny SQL server pozadavek o spojeni odmitne a tim
dalsi prace konci. To jsem se dozvedel z interbase.log prislusneho
serveru.

 Je mi jasne proc. Nezadalo se uzivatelske jmeno a heslo,
ktere pokud pracujete na jednom stroji, se berou implicitne, ikdyz
nevim kde se vezmou. A ted jsem u jadra problemu. Jak je tam
dostat. Kdyby jste mel nekdo zkusenosti s timhle typem problemu a
nebo vedel o nejakem dokumentu, ve kterem se dozvim syntaxi pro
psani "programku" *.e, budu vam vdecny.

 Zdar Interbase.
Dan Pavelka