WANTED: kdo udela rpm package ?

Karel Zak zakkr na zf.jcu.cz
Středa Září 16 00:21:51 CEST 1998

On Tue, 15 Sep 1998, Pavel Janik ml. wrote:

>    From: Petr Snajdr <pesna na didot.cz>
>    Date: Tue, 15 Sep 1998 16:08:55 +0200 (MEST)
>
> Zdravim,
>
>    > >  (tedy on program rpm pod Debianem je, ale delat rpm baliky bez RH mi
>    > > pripada trochu asi jako auto bez kol...).
>    >
>    > Proc?
>
> (prvne jsem chtel napsat: "Protoze parez", ale ...) Protoze vetsina
> lidi si vetsinou svuj produkt overi pred vypustenim do sveta. Karel je
> slusny programator a jiste by nerad nekomu podstrcil neco, co nebude
> fungovat.

 Moc dik Pavle, sam jsem nevedel co na takovou otazku odpovedet.
Proste pokud napisete cca 5000 radek v C, pokusite se o nekolika-strankovy
help, vypotite configure a jeste to cele pro nekolik verzi knihoven atd.
tak se mi zda trochu mimo spokojit se z teoretickou moznosti : "ze i pod
Debianem lze delat funkcni rpm package". A hlavne je zde dost znalcu RH
( a ja jim urcite nejsem) pro ktere (predpokladam), ze neco takoveho je otazka
minut o to mi slo !. A mozna nez cas, ktery bych venoval prevadeni teorie do
praxe tak jsem mohl neco napsat o napr. ncurses do LN (kdyz uz jsem tim
pocmaral tolik souboru :-))

 A nebo se na rpm vy...

						Zakkr

 PS. trochu jedu nakonec: nekdy se mi zda tato konference (a nekteri jeji
     ucastnici)	ve stylu: "...dneska zase odepisu na vsechno.."