modularni nebo monoliticky kernel ?

Ludek.Brukner na barco.com Ludek.Brukner na barco.com
Středa Září 16 07:48:54 CEST 1998

Modularni kernel by mel byt pomalejsi jen pri prvnim pristupu na
zarizeni, takze podle me jednoznacne modularni reseni prinasi vice vyhod
nez nevyhod.
Moznost restartu/upgradu driveru bez rebootu systemu mi prijde jako
zvlast zajimava (zvlaste po zkusenostech s 3com 3c590, kdyz uz o ni
pisete).

Ludek Brukner