Pocet souboru v adresari

Dalibor Toman dtoman na fortech.cz
Středa Září 16 08:13:48 CEST 1998

>Databaze pouzivaji B-stromy. Binarni strom pro data ulozena na disku
>neni dobry napad. Skoro se zdraham uverit, ze to NT pouzivaji.

NT pouzivaji neco co vypada jako strom, ale pouze proto, ze se snazi
jmena souboru v adresari udrzet vzestupne setridena podle jmen. Uplne
jsem to nepochopil, ale vypada to tak ze v kazdem alokacnim bloku
adresare jsou soubory (odkazy na ne) setridene a jeste je u kazdeho
odkazu na soubor moznost odkazu na dalsi alokacni blok, ktery obsahuje
jmena souboru nasledujici za danym souborem - nejaky popis je dostupny z
www.sysinternals.com . Dusledkem toho muze byt, ze hledani souboru bude
rychlejsi, protoze neni treba probehnout vsechny alokovane bloky daneho
adresare.

Zdravi
D. Toman