Programovani

Martin Mares mj na ucw.cz
Úterý Září 15 20:58:38 CEST 1998

> kolo uz bylo vynalezeno: LBX (Low-Bandwith X)

   LBX se ovsem snazi i o jina "vylepseni" jako napriklad opravdovou kompresi
a je urceno zejmena pro modemy a jine opravdu pomale linky. Na druhou stranu
ovsem "odtucnovaci kura" protokolu by prospela i na Ethernetu.

> vetsina car je horizontalnich nebo vertikalnich a tam se toho neda moc
> vymyslet (i kdyz nechci podcenovat vyrobce hw <g>), takze akcelerovany
> byt mohou
>
> sikme cary pouzivaji ruzne CADy apod a tam bych rekl, ze je dost zadouci,
> aby byly kresleny nejakym dobre definovanym zpusobem

   Myslim si, ze ani tam nezalezi na tom, zda je pri distribuci odchylek
zaokrouhlovani smerem k hornimu nebo dolnimu konci cary.

> pokud nekomu nestaci XKEYBOARD, tak fakt nevim, co by ho mohlo
> uspokojit... konfigurovani klavesnice pomoci Turingova stroje? :)

   Problem XKEYBOARD extenze je, ze v Xech neni uz od zacatku, takze to,
co si pres XKB nadefinuji, spousta aplikaci ignoruje, jezto jsou staveny
pro starsi verzi Xu a diky tomu si spoustu veci delaji samy.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"Disc space, the final frontier!"