Word editory

Robert Follner follner na icl.cz
Středa Září 16 10:02:20 CEST 1998

>   Tady mate seznam formatu, ktere umi Star Office ulozit a nacist:
> Star Writer (4.0, 3.0 & template), HTML (StarWriter), Text (ANSI, MAC,
> DOS), Star Writer (1.0, 2.0, DOS), RTF, Lotus 1-2-3 1.0 (DOS/WINDOW$),
> M$ WinWord 6.0, M$ EXCEL (4.0, 5.0/95), HTML, je toho moc a uz se mi to
> nechce psat.
>   Tak pokud nezachova nejake to formatovani pri otevirani dokumentu z
> Office, tak mozna zkusit jeste RTF. Ale tak vetsinu veci by mel
> zachovat, snad jenom ta konverze cestiny mezi platformama (ale to neni
> zas takovy problem).
A to mne dost zajima. Jak lze tedy resit Zmenu kodovani mezi Linux a Win
ve StarOffice (Wordovske dokumenty)?
A jak pak zaridit zmeny nazvu fontu?
Existuje vubec nekdo, kdo muze vzit Wordovsky dokument s win cestinou,
upravit jej na Linuxu a poslat zpet svemu kolegovi a ten to bez problemu
ve Woknech (ve Wordu) precte, zobrazi, vytiskne, upravi... ?
A pokud nekdo takovy existuje, budu vdecny (a jak jsem pochopil z jinych
mailu v teto konfere bude tech vdecnych vic), kdyz se ten dotycny
sveri (jak to zvladl) a nenecha si to blaho jen pro sebe.
Za totez s excelovskym formatem dekuji.

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language