karta na fyz. adrese 0xD8000 (pod 1MB)

"David Šauer" davids na iol.cz
Středa Září 16 15:00:40 CEST 1998

Dobry den vsem,
  mam $SUBJ a nevim, jak kernelu rict, aby danou oblast pameti (zacatek
  D8000, delka 0xffff) nepouzival. Dival jsem se do KHG, ale tam jsem
  nasel jen, ze informace ve strukture device jsou pro konfiguraci,
  ale nezabrani kernelu, aby tuto pamet nepouzil znovu.
    Existuji sice funkce request_region pro blok IO adres, request_dma
  pro DMA, ale co je pro pamet ? (zadne request_iomem jsem
  nenasel). Kernel je 2.1.121 a predpokladam vyuziti i pro 2.2 (uz
  bude ?) Karta je pouzita na x86 a na 100% nebude potreba ji pouzivat jinde.

				dekuji
--
* David Sauer, student of Czech Technical University
* electronic mail: davids na iol.cz