Porovnani Apache & Linux x MS IIS & WinNT4.0

Hanus Adler had na pdas.cz
Středa Září 16 17:00:10 CEST 1998

On 16 Sep 1998 13:33:07 +0200, Mikulas Gangur <Mikulas.Gangur na fek.zcu.cz> wrote:
> Doporucuji pozornosti jiz mozna zmineny clanek Microsoft Windows NT
>Server 4.0 versus UNIX, ktery oplyva celou radou odkazu na detailni
>srovnani.
>
> http://www.fek.zcu.cz/~miki/WNTxUNIX.html

dival jsem se, a je to nejaka divna kopie -- hned na zacatku chybi
nekolik odstavcu. Original prekladu je zatim (docasne) na
http://www.pdas.cz/~had/unix-nt.html -- upozornuji, ze je uz ponekud
pozadu za stale se menicim anglickym originalem, protoze az do rijna
nebudu mit vubec cas ho doplnovat a pilovat.

zdravim,

Hanus Adler

--
Contrary to popular belief, Unix is user friendly.
It just happens to be selective about who it makes friends with.