NEWS: Co noveho v tisku

Jan Stanik jstanik na sutn.sk
Středa Září 16 18:22:33 CEST 1998

> Dobry den,
> 	zde je nekolik odkazu na clanky z posledni doby venujici
> se linuxu. Rust popularity v polednim caa pul roce je naprosto sileny
> a reakce vselijake :-).

	Zda sa, ze Linux dosiahol nadkriticke mnozstvo, zacala nesputana
jadrova reakcia. Kto este neportoval svoj produkt na Linux, je
strateny.  V buducom roku preda svoje okenne binarky len niekolkym
stratenym existenciam, ktore melancholicky sedia vo svite modrej
obrazovky smrti.

	Davy saleju. Obrovske masy sa valia ulicami, a so skadovanym
pokrikom "LI-NUX" na perach palia krabice s instalackami
Windows*(trademark). Obchodnici so softverom v panike zatvaraju
okna a do vykladu vylepuju obrazky tucniaka narychlo stiahnute z
Internetu.

	B.G. je hospitalizovany v sukromnom sanatoriu na neznamom mieste.
Cely cas mlcky uprene hladi na pocitac, ktory je jeho jedinym
spolocnikom. Obcas vytuka na klavesnici slovicko "win" a stlaci
ENTER.
Jedina odozva je tento vypis na obrazovke:
[gates na linux /]$ win
bash: win: command not found
[gates na linux /]$

Wintel je mrtvy, nech zije Lintel!

P.S. Ehm..., trochu som sa nechal uniest, prepacte mi to.:)

                                            Jano Stanik
                                          jstanik na sutn.sk