Porovnani Apache & Linux x MS IIS & WinNT4.0

Honza Pazdziora adelton na informatics.muni.cz
Středa Září 16 18:55:26 CEST 1998

> 	Muzem klidne napsat srovnani lepsi, ale v cem srovnavat?
> Vytvoril by nekdo seznam veci hodnych srovnani?

Obavam se, ze pokud chcete udelat srovnani opravdu na urovni, mel
byste dat ruznym odbornikum pouzivajicim ruzne produkty ukol
zaimplementovat nejake ulohy, nechat je popsat, jak to delali, v cem
jim ten jejich produktu pomohl a v cem to bylo tezsi, a srovnavat pak
tohle. Proste osobne si nejak nedokazu predstavit, ze bych srovnaval
objektivne Apache s IIS ci Linux s Windows, protoze bych porad
sledovat ten jeden ocima toho druheho.

A samozrejme, i ten vyber uloh by musela delat velice siroka skupina.

Jinak, toto mi prijde jako uz trosku off-topic, asi bychom to meli
movnout do munixu nebo was. Nebo do te nove Pavlovy pomlouvacne
skupiny -- kde se da prihlasit, ha? ;-)

                   I can take or leave it if I please