Pocet souboru v adesari II

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Středa Září 16 19:49:14 CEST 1998

Diky vsem za odpovedi, usoudil jsem, ze to radeji preorganizuju.

Z toho plyne muj dalsi dotaz. Bud udelam strukturu nekolika adresaru (cca
nekolik desitek) a nebo zacnu data skladovat v mysql.
Data bych prevedl do trech tabulek, ktere by mely o pulnoci 0 zaznamu a na konci
dne neco okolo 700.000 zaznamu. Zadne UPDATy, "pouze" 700.000 INSERTu a cca
2.000 SELECTu za den. Tech INSERTu je tedy cca 9 za vterinu.
Predpokladam, ze kdyz to stiham ted psat na do extra fajlu, tak ta mysql to
stihne taky, jenom by me zajimalo, jestli nebudou prilis pomale ty SELECTy
(jednoducha podminka - porovnani dvou cisel, nekdy s group by [nebo DISTINCT]).
Tabulky by mely asi 10 poli (prevazne varcharu).

Pokud nekdo neco takhle zbesileho provozuje, tak mi prosim zdelte dojmy. Stroj
je PII 266, 128 MB RAM

               Diky
                                   MK
                                   /\
Michal Krause - 4WeB         /\  /    \  /\
mailto:mike na navrcholu.cz    /  \/      \/  \           Sluzba Na vrcholu
http://4web.navrcholu.cz/  /    \      /    \   http://www.navrcholu.cz/
ICQ:7665279               /      \    /      \