pomlouvacna skupina (Re: Porovnani Apache & Linux x MS IIS & WinNT4.0)

Středa Září 16 20:21:18 CEST 1998

On Wed, 16 Sep 1998, Honza Pazdziora wrote:

> Jinak, toto mi prijde jako uz trosku off-topic, asi bychom to meli
> movnout do munixu nebo was. Nebo do te nove Pavlovy pomlouvacne
> skupiny -- kde se da prihlasit, ha? ;-)

nikde: v historicky kratke dobe budu delat statnice a na pitominky
nemam dost casu, takze vzhledem k nizkemu mnozstvi zajemcu jsem to odlozil
na neurcito (nicmene zajemci z obou stran barikady (nemam na mysli
zadneho pana z nejmenovane televizni stanice <g>) se mohou stale hlasit a
doufat)

"You can't be truly paranoid unless you're sure they have already got you."