Pocet souboru v adesari II

Jan Kurik kurik na reax.cz
Středa Září 16 20:24:15 CEST 1998

>dne neco okolo 700.000 zaznamu. Zadne UPDATy, "pouze" 700.000 INSERTu a cca
>2.000 SELECTu za den. Tech INSERTu je tedy cca 9 za vterinu.

    Ja muzu jenom sdelit dojem ze SELECTu nad databazi s cca 400.000
zaznamy. Tabulka ma asi 15 polozek prevazne varchar.
SELECT * FROM tabulka WHERE polozka like '%hodnota%';
trva cca 20 vterin na P120/32MB.
Plnim to asi jednou tydne z vedlejsiho stroje z W95 pres ODBC a to trva cca
4h. Nevim jestli je takovy dlouhy cas vinou ODBC driveru, ci MySQL.
    Zaver : SELECT by snad nemel byt problemem, ale ty INSERTy bych asi
nejdriv otestoval, jestli to bude stihat.
    Jeste jedna poznamka : Pokud pouziju v SELECTu podminku ve tvaru
"polozka like '%hodnota%'", tak jsem si experimentalne overil, ze
vyhledavani je rychlejsi, pokud "polozka" NENI indexovana (a jeste usetrite
par MB na disku).

    Jan Kurik <kurik na reax.cz>