Pocet souboru v adesari II (doplnek)

Dan Ohnesorg, admin of POWER Dan na feld.cvut.cz
Středa Září 16 21:58:37 CEST 1998

On 16 Sep 98, at 21:53, Dan Ohnesorg, admin of POWER wrote:

Zatracene psani bez diakritiky

> Sice nic takoveho neprovozuji, ale jsem uprimne presvedcen, ze
> mysql neco takoveho zvladne mnohem lepe nez ukladani do
> souboru.

Tady mam na mysli souboru s dlouhym u, tedy mnozne cislo. Do
jednoho by to jiste padalo rychleji, ale protoze autor se pta na
zpomaleni  v dusledku existence tisicu souboru, predpokladam, ze
jich bude zakladat hodne.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Kdo se zahledi, neprokoukne.