Pocet souboru v adresari

Karel Dudasek dudasek na vtopu.army.cz
Čtvrtek Září 17 06:30:48 CEST 1998

On Wed, 16 Sep 1998, Ondrej Palkovsky wrote:
> Tohle je problem vetsiny unixovych filesystemu. Adresar je ulozen jako
> sekvencni soubor, takze kdyz se provadi lookup, tak to nemusi byt
> vzdycky zrovna nejrychlejsi. Nehlede na to, ze ls ty soubory muze jeste
> v pameti tridit, takze kdyz jich je tam hodne, tak to muze chvili trvat.
Mame v jednom adresari velke mnozstvi souboru ( adresaru ) a kdyz jsme
chteli vypis po "ls -l" tak se z toho mohl zblaznit. Trvalo mu to strasne
dlouho a obcas skoncil Core dumped. Takze jsem si napsal maly prg v C,
ktery kasle na trideni a vypisuje soubory jak je nalezne.
dd nebylo vhodne, potrebovali jsme vypis velikosti i pristupovych
prav. Jestli ma nekdo zajem, muzu poslat zdrojaky.
Original je psan pro HP-UX 9.0x.

	Karel Dudasek		e-mail: Karel.Dudasek na vtopu.army.cz
	Spravce poc. site	VTOPU
	tel: +420 443 673693	Cs. Odboje
	fax: +420 443 21532	518 16 Dobruska