dsp

martin pilka axis na mystique.sk
Čtvrtek Září 17 10:52:58 CEST 1998

	hi all
chcel by som vediet, co to presne je /dev/dsp. viem, ze nieco zo zvukom,
ale co...
totiz:
mam zvukovku audio excel 3d (chip CMI8330), redhat 5.0, kernel 2.0.34,
zvuk ako  modul. dokonca to aj hraje, napriklad nejake mp3 playery a
playmidi idu ako treba, ale napriklad ked som sa snazil pustit sndconfig,
ten hned padne, a ked pustim sndconfig --noprobe, ide to, ale ked sa snazi
playnut sound na skusku, skonci to hlaskou "sb: dsp reset failed".
podobne sa na dsp stazuje aj doom, ktory pre zmenu spomina este aj nejaky
/dev/sequencer.
za zmienku mozno este stoji ze karta je PNP, nepouzivam isapnp (skusal som
to aj s tym, ale s tym aj bez toho sa to sprava tak isto, tak ma napadlo
ze isapnp netreba)

posielam aj vypis cat /dev/sndstat

Sound Driver:3.5.4-960630
Kernel: Linux mystique.sk 2.0.32 #4 Fri Sep 4 23:14:49 CEST 1998 i486
Config options: 0

Installed drivers:

Card config:

Audio devices: