Jak vnutit packetu IP ?

Michal Ludvig mic na cybeteria.cz
Čtvrtek Září 17 10:42:36 CEST 1998

[...]

No na linuxu zadny loopback0 nemam. Mohl bych zmenit IP pro device 'lo', ale
to nepovazuju za prilis stastny napad a nebo zaexperimentovat s device
'dummy', coz vsak nevedlo k vysledku. At na dummy nastavim cokoliv, obsahuji
pakety vzdy prvni adresu (jelikoz mam i aliasy eth0:0, ...) daneho ifc. Nema
nekdo jiny napad, jak docilit toho co chci?

Diky

Michal Ludvig