karta 10MB za 100Mb

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Čtvrtek Září 17 12:12:58 CEST 1998

> pokial sa menila len kabelaz na Fast-Ethernet, tak nebude treba nic, karty maju
> autodetect rychlosti, ovladac ostane, vid:
zaujimave stanovisko :-)
kde beries tu istotu ze po zmene kabelaze nabehne hned 100MB ?
pokial ja viem tak asi bude zalezat na tom ako rychlo dokaze ist dotycny
hub , switch alebo nejaky transciever(prevodnik).
Takze kluden sa moze stat , ze bude mat TP-konektor a stale mu to pojde
len 10MB.
Takze moj nazor je asi taky, ze dotycny by mal popisat aku kartu ma, aj
ked je od jedneho vyrobcu. Ovladac sa zmeni hned ked s ISA prebehne na
PCI-kartu.
S pozdravom ...

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/