modularni nebo monoliticky kernel ?

Vladimir Michl michlv na risc.upol.cz
Čtvrtek Září 17 18:58:48 CEST 1998

On Thu, 17 Sep 1998, xmail listy wrote:

> K tomu mam jeden dotaz:
> Nekde jsem cetl, ze kdyz se zavadi modul do pameti tak se nejak
> inicializuje.
> Take tam psali, ze nektere ovladace tu inicializaci potrebuji a proto se
> muzou kompilovat pouze jako moduly.

 Pokud startuje jadro, tak se ovladace take inicializuji. Problem ale
je kdy se muze ovladac zavest. Napr. k PNP kartam lze zavest ovladace az po
jejich nakonfigurovani pomoci isapnptools (ci jak se to jmenuje), ktere
ale jsou user-space. Proto tyto ovladace nemohou byt zakompilovany v jadre.

					Vlada Michl
*  Name:    Vladimir Michl           Student of Palacky University   *
*  E-mail:  Vladimir.Michl na upol.cz, MichlV na risc.upol.cz              *
*  Web:     http://www.upol.cz/~michlv                               *
*  Adress:  U skoly 292                                              *
*           Velky Tynec                                              *
*           783 72                                                   *
*           Czech Republic                                           *