so4 + XKB-czsk-forcedIM-0.04 - nefunguje :(

Michal Hucik chaky na goliash.inext.cz
Pátek Září 18 07:49:49 CEST 1998

Jan Polak (honzap na obalex.cz) wrote:

> SO i Applix mi delal problemy. Kdyz je ale spostim s timhle nastavenim,
> tak cestina funguje v SO bez problemu, v Applixu odmitaji fungovat
> jen velka pismena s diakritikou:

> export XLIB_FORCE_I18N=2
> export LESSCHARSET=latin1
> export LC_CTYPE=cz
> export _XKB_CHARSET=iso8859-2

Muj problem spocival v tom, ze jsem mel nastaveno LC_ALL=cz ... kdyz jsem
nastavil LC_CTYPE=cz, tak to zacalo chodit ... To asi neni v poradku ze?

Jinak mam pocit ze promenne LESSCHARSET a _XKB_CHARSET nastavujete zbytecne

> hp

Ahoj -
	Michal

--
   "http://www.inext.cz/www/chaky/", "mailto:chaky na vs.inext.cz"

    ---===   Beskyde, Beskyde, kdo po tobe SCSI ... ?   ===---