passwd

Chmelensky Jan CHMELEJ na cs.felk.cvut.cz
Pátek Září 18 07:54:01 CEST 1998

> Coz takhle zkusit "strace passwd uzivatel" a z vypisu zjistit kde je botka.

vyzkousel jsem strace, ale bohuzel vtom co mi vylezlo se absolutne
neorientuju

ale nasel ze ve var/log/messages se mi objevuje hlaseni
PAM_pwdb[cislo] user(novyuzivatel/0) update failed; pwdb: request item
was not found

ale pri porovnani s hlasenim na jinym pocitaci by tam melo byt :
(novyuzivatel/501)  kde 501 je UID uzivatele a 0 patri rootovi