so4 + XKB-czsk-forcedIM-0.04 - nefunguje :(

Dusan Jiricny dj na gandalf.fsih.cvut.cz
Pátek Září 18 09:11:02 CEST 1998

>   Prejmenoval jsem adresar /usr/share/locales/cs_CZ na adresar
> cs_CZ.ISO8859-2, sem zkopiroval obsah adresaru cs a cz, do
> /usr/share/locale/locale.alis pridal nasledujici radky
>   cs cs_CZ.ISO8859-2
>   cs_CZ cs_CZ.ISO8859-2

To je myslim ten problem, proc XKB-czsk-forcedIM nechodi. Ja jsem to
zkousel na Debianu 2.0 s XKB-czsk-forcedIM-0.03. Nefungovalo to do te doby
nez jsem nahodou na jednom serveru nasel dodatek od S. Meduny k tehle
verzi. Pise se tam prave o slouceni adresaru cz, cs v /usr/share/locales
tady vyse popsanem. Pak uz to jelo bez problemu.

	Dusan Jiricny
	dj na gandalf.fsih.cvut.cz
	fax: +420 2 24 91 35 40