Netscapove kodovani

Milan Zamazal mz-mail na pdm.pvt.net
Čtvrtek Září 17 22:50:33 CEST 1998

    MM>    ... a odpovida kodu 0xa0 v ISO-8859-X.

Urcite ISO-8859-X?  Nebo spise ISO-8859-1?

Muj browser to povazuje za ISO-8859-1 znak, coz pusobi jiste problemy.
Mam pocit, ze browser ma pravdu.  Mylim se?  Pokud ne, jak nejlepe
(= nejcisteji) zaridit tvrdou mezeru v ceskych dokumentech -- primym
pouzitim znaku 0xA0?

Milan Zamazal

--
Z Meta-FAQ teto konference:
o V konferenci linux na muni.cz je povoleno pouzivat ceskeho, slovenskeho a