Hlada sa kernel-scsi/net guru

Pavel Machek pavel na bug.ucw.cz
Čtvrtek Září 17 21:32:45 CEST 1998

Ahoj!

> uz dlhsiu dobu nosim v hlave jeden celkom zaujimavy projekt a pomaly by
> som ho chcel rozbehnut, alebo bohuzial moje znalosti Linuxoveho kernelu
> nie su take aby som si vedel zodpovedat niektore otazky. A preto sa pytam:
> Je v tejto konferencii nejaky dabel, ktory vie dost o kerneli a o
> scsi

Dabel nejsem, ale na co vim zkusim odpovedet.

> 1. Ci a ako sa da urobit tzv. SCSI rezervacia/unrezervacia zariadenia a
>    tzv. SCSI ping ?
> 2. Ci a ako zvlada ovladac scsi radica jeho preadresovanie na ine SCSI ID?
>    Je to tvrdo zavisle od daneho radica/drivera alebo je to nejaka
>    vseobecna vlastnost ?

Jsi si jisty ze to jde? Mam takovy pocit ze muj Future Domain TMC-850
na jine scsi ID neprehodis protoze to proste neumi...

> 3. Ci a ako sa daju citat _vnutorne_ citace odoslanych/prijatych paketov
>    sietovke? Zasa je to vseobecna vlastnost driverov alebo to je ine kus
>    od kusa ?

Podle me se citace paketu delaj softwarove, ale ve vsech kartach (kdyz
to zrovna chodi) priblizne stejne.

								Pavel
--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).