Netscape pozirac pameti

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Pátek Září 18 11:06:21 CEST 1998

Petr Barta wrote:

> Me to jede naprosto bez problemu...

Jede me to taky :-)

Tedy chcete rict, ze kdyz vam netscape bezi 24 hodin
tak se pametove vejde do 20MB (v top-u)

Me tu bezi 55 minut a ma 16 MB - budu pozorovat dal.

Mam k nemu pripojenou prave tu ForceIM libX11 knihovnu
a bezi mi tu jeste par experimentalnich veci a ted se snazim
najit to co to zpusobilo - nechce se mi verit, ze by netscapove
vypustili verzi, ktera zere 1KB/s  - coz podle topu tak vypada.
(Behem toho co pisu tento mail tak to poskocilo asi o 300KB)

Jeste udelam sam pokusu, ale rad bych vedel jak to funguje ostatnim.

--
		Odstranite-li ve Windows95 vsechny chyby
			budete mit prazdny disk