Netscape pozirac pameti

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pátek Září 18 11:45:17 CEST 1998

Michal Vitecek wrote:

>  ja pouzivam 4.5b1 a muzu rict, ze je to uplne podobny zrout. vypada to,
>  jako by lidi v netscape zapominali pouzivat XFreePixmap(), krome jinych
>  veci.

Netscape nikdy nebyl prilis usporny, ale tahle beta je krizova. Ono uz jenom to,
ze po spusteni to ma 11 MB a po nacteni prvni easy stranky to vzroste na 17 MB
je pomerne neprijemne. Taky proto jsem se tady uz drive ptal na alternativu, lec
ze vsech browseru co jsem nasel jsem byl velice zklaman. Mozna Arachne (ale ten
asi bude pro svgalib, coz me moc netesi).

--
                                   /\