Gimp a cestina

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Pátek Září 18 13:46:21 CEST 1998

bravenec na optimit.cz wrote:

> Jestli jsem taky ostatni, tak nefunguje :-(

Gimp pouziva pomerne komplexni rutinu na obsluhovani cestiny - nejaka
forcedIM ho vubec nevzrusuje jelikoz pouziva koreketni funkce
XmbLookupString na cteni klavesnice (pokud je prelozen s -DUSE_XIM)

Tedy je potreba mi spravne nainstalovane locales v systemu

Na zacatku kazdeho programu, ktery ma bezet lokalizovane, pak pred gtk_init
napsat gtk_set_locale() a cestina pak funguje.

Chystam se zverejnit novou verzi meho dokumentu o tom,
jak spravne nakonfigurovat ceskou klavesnici v X-sech (na
me strance -  zatim je to nekompletni ale myslim, ze se z toho da
hodne vycist) Tim chci rict, ze pouzivat forcedIM na programy ktere
cestinu samy podporuji me neprijde jako stastne reseni.

--
		Odstranite-li ve Windows95 vsechny chyby
			budete mit prazdny disk