File Table Overflow (vyriesene)

Pátek Září 18 14:29:37 CEST 1998

Dňa Fri, 18 Sep 1998 ste napísali:

>Aj ja by som to este doplnil - ta hlaska s tym vobec nesuvisi, File table
>overflow znamena, ze je preplnena tabulka otvorenych fajlov. Tusim aj to
>sa da nastavit, kdesi som na to videl patch do kernelu.

jo, teda takto... mal som dojem ze to bude tymi fajlami.
teda uz viem co to sposobilo, aj ako som to odstranil... totiz vo fronte
nedoruceych sprav sa mi nakopilo strasne vela suborov a myslel som ze je to
tym, ze proste prekrocili max. pocet, nenapadlo ma ze vsetky su otvorene.
dakujem za usmernenie.

dakujem p. Brabencovi aj za df -i :-) to je uplne v poriadku, obsadene inody
niesu ani do 10%

>Predpokladam, ze mate svazek /usr o velikost 2GB a pokud na tomto
>svazku mate standardne vytvoreny fs pomoci mke2fs (tedy 4kB na inode),
>tak opravdu muzete mit jenom neco kolem 512000 souboru.
presne podla predpokladu:-) dakujem aj p. Janikovi za vecne a zrozumitelne
vysvetlenie

--
Tibor Pittich
	Email:    Tibor.Pittich na phuture.sk