Excel / Word pro Linux ?

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Pátek Září 18 20:55:13 CEST 1998

Robert Vojta (vojta na amis.cz) wrote:
: Jan Marek wrote:
: >
: > Akorat to neumi Word97, Excel97 :-(((. Alespon me to nejak neslo...

:   15.10. ma vyjit Star Office 5.0 a ta pry uz ma umet Word/Excel 97 ;-)

No ... je to len moj sukromny nazor, ale Star Division by asi
urobili lepsie, keby najprv dotiahli jednu verziu a potom
sa pustali do druhej. Chaos sprevadzajuci 4.0 bol neuveritelny
(boli casovo obmedzene bety, ludia si v nich zacali robit
dokumenty, bety expirovali a verzia alebo aspon patch na
ten casovy limit par tyzdnov nikde). Zhodit SO 4.0 nie je
navyse ziadny problem (urcite mensi ako M$ Office a tie
zase nie su ktovieaky vzor stability :-))

4.0 mi proste pripadala ako pekny pokus, na sw zadarmo
mozno az velmi pekny, ale pre profesionalne nasadenie
za peniaze rozhodne nedostatocny.

Ich reakcie v stardiv.* newsgrupach tiez neboli ktovieako
na vyske.

Som zvedavy, aka bude 5.0.

Zdravi
--