forcedIM a LD_PRELOAD (Re: Gimp a cestina)

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Sobota Září 19 11:33:23 CEST 1998

Stanislav Meduna (stano na trillian.eunet.sk) wrote:
: Mam obavy z jednej veci - matne si spominam, ze som pridaval
: nejake flagy do nejakej internej struktury (pokial som nemal
: zatmenie mysle tak snad na koniec :-)).

Pozrel som, bolo to na koniec ...

: Takze by nemuselo
: ist len o patchnute funkcie, ale aj o vsetky funkcie zavisiace
: na velkosti tej struktury - mozno nejake su, mozno nie,
: mozno je to jednoduche zistit a mozno aj nie ....

... ale je tu dalsia, podla mna zavaznejsia vec. Ked je
v baliku cela kniznica, je mozno nie uplne aktualna,
ale konzistentna. V pripade preloadu staci, aby niekto
upgradoval svoju libX11 na novsiu verziu, v ktorej
boli urobene nejake zmeny v strukturach pouzivanych
funkciami v patchi a pruser je na svete. Nemam cas
ani chut taketo nekompatibility sledovat a produkovat
nove verzie podla toho, co si ktory distributor
zmysli v danej distribucii opatchovat.

Co spravit mozem je patch, ktory takuto verziu umozni
zo zdrojakov vyprodukovat; v tom pripade ale budem
pozadovat, ze ak niekto binarku takehoto patchu
vystavi, uvedie presne, proti comu bol urobeny a ze
problemy maju byt adresovane na neho a nie na mna.

Zdravi
--
				Stano