Odposlouchavani na aktivnim hubu (was: passwd)

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Sobota Září 19 12:57:22 CEST 1998

> Pry v takovem pripade "pomuze" broadcastovat naslepo ARP odpovedi s IP
> adresami, ktere chci odposlouchavat, a MAC adresou FF:FF:FF:FF:FF.
> Nezkousel jsem...
huh...ma zaujima. pretoze jedine tie broadcasty a multicasty a ine potvory
sa prenasaju na vsetky porty. Ale aj to sa da na niektorych switchoch
zakazat cez virtualne siete. Takze zaujima ma vsetko co sa tyka
snifrovania na tychto strojoch. Vie niekto o tom este nieco ?

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/