Zajimave o Linuxu bez Linuxu?

Milos Prudek prudek na sol.cz
Sobota Září 19 17:39:06 CEST 1998

>         dosel mi zajimavy text v nemz sice neni
> ani slovo o Linuxu, ale myslim si, ze v jistem
> pohledu je i o Linuxu nebo by se mohl hodit

Clanek to je hezky, ale opravdu je spis o Microsoftu nez o Linuxu. Radsi
nez poslat do konference by bylo vyvalo lepsi poslat URL.

Myslim ze je zbytecne aby se linuxova komunita orientovala tak silne
anti-microsoftim smerem... pouzivame proste dobry OS, ktery soutezi se
systemy jako je BeOS, Netware, QNX atd. atd., a mimo jine i s Windows.
Takove clanky patri do Linux-advocacy, kterou priznam se si asi nikdy
nepripojim...

--
Milos Prudek
Sonet Online s.r.o.