Word editory

Milos Prudek prudek na sol.cz
Sobota Září 19 20:28:56 CEST 1998

> Sekretarka ma problemy s cimkoliv. A ani StarOffice, aplixware

No, moje ne :-) ale to je inetova fanynka...

> ji nekdo nauci step-by-step jako by ucil treba papouska.

Jasne, me jde prave o import Word97/Excel 97. Kdyz to vsechno spravne
nastavim, pracuje import automaticky, nebo je zapotrebi hodne rucnich
"odbornych" zasahu pro kazdy importovany soubor, opravit nektere ceske
znaky protoze import nepracuje uplne dobre?

>         Pokud se umi samostatne naucit pracovat s produktem
> x, nauci se to i s y. Jina vec, je ze to nekdo musi nainstalovat
> a nakonfigurovat.

Samo. Snazim se zjistit do jake miry je mozne Star Office nebo Applix
nasadit beznym uzivatelum, s tim ze  instalaci jim provedl linuxovy
odbornik. Zda proste nedochazi k necekanym situacim, chybovym hlaskam
apodobne, a zda je system stabilni aspon jako MS Opice 97, a zda se
obejde bez udrzby, nebo temer bez udrzby.

--
Milos Prudek
Sonet Online s.r.o.