Linux Office 5.0 pre-releace

Petr Snajdr pesna na didot.cz
Neděle Září 20 03:17:37 CEST 1998

On Thu, 17 Sep 1998, Zdenek Kabelac wrote:

> Mate nekdo tuto verzi toho monstra v jazyce anglicke?
> Ja jsem na ftp serveru nasel jen verzi nemeckou.

V tuto chvili by mela byt dostupna FULL verzer pro
Windows, OS/2 a Solaris (Spac, x86, mozna by to bezelo
i na Linuxu). Verze pro Linux zatim neni, ale
male by byt 15.10. a 30.10. by mela byt v prodeji.
Zajimave je, ze maji 400 000 registrovanych uzivatelu.
To uz je pro jednu firmu celkem slusny trh.

> Nemecky nejak nesprechuju a rad bych konecne neco na ten Excel97

Tvrdi, ze pry anglicka verze se opozdila ci neco podobneho a v nekolika
dnech se ma objevit. Kolik dnu, tydnu nebo mesicu to bude
asi nikdo nevi :-)

Co me zaujalo je toto:

Transfer all Microsoft Office Documents and macros

- transfer existing document
- powerful filters
- transfer existing macros
- Microsoft Access database

Co ma na tom zaujalo je prave to, ze jsem zvedavy jak dobre je
to vyreseno. Osobne se mi to moc nezda :)

S pozdravem
	Petr Snajdr