Re2: BT848

Smolik Daniel smolikdan na email.cz
Pondělí Září 21 08:44:54 CEST 1998

Blackie wrote:

> Jako jste mel? To znamena, ze jste ho vyresil? Zajimalo by me jak. Zkousel
> jsem dost veci, ale nepodarilo se mi nikdy grabnout cisty obraz...

 Vsechno je jinak, ted uz to opravdu mam. Pouzivam 2.0.35 a zkousel jsem
bttv 0.5.15
 a s ti jesem mel problemy z grabovanim. Pak jsem, ale zjistil, ze
drivery v xawtv-2.25 jsou jine nez v originalnim bttv. A ty prave
funguji. Tot vse.

> Mel jsem s tim take problemy, ale pravdepodobne zabraly nove verze ve
> 2.1.12x. (predpokladam, ze mate insmod bttv radio=1)
                                              ^^^^^^^jasne

 Muzete poslat vypis logu ( bttv debug=1 msp3400 debug =1 atd.) ve
kterem je videt jak to vydetekovalo radio. Muzete trochu popsat druh
problemu ?

                                   Dik Dan

--

                      Smolik Daniel