Problem s xtermem

Robert Follner follner na icl.cz
Pondělí Září 21 10:45:15 CEST 1998

On 19-Sep-98 Michal Krause wrote:
> Zdravim,
> z niceho nic se mi zacal divne chovat xterm (ale i color-xterm).
> Klavesy pgup a pgdn se chovaji jakoby byl stisknuty shift
> (scrolluje bufferem). Pokud stisknu tabulator pri doplnovani
> cesty a cestu jeste neni mozne doplnit, tak by to melo
> pipnout, ale misto toho cely xterm problikne barvou textu (bile).
> Jedine co jsem ted menil bylo to, ze jsem pri (neuspesne) instalaci
No, mel jsem stejny problem. Vyresil jsem to tim,
ze jsem smazal soubor .Xdefaults v domovskem adresari, ale co to
zpusobovalo jsem neobjevil. Treba budes mit vic stesti a zjistis to.
V takovem pripade bych prosil o info.

 That's all, folks.
 Robert Follner, ICL Brno
 + 420 - 5 - 746 743
 use ISO-8859-2 MIME quoted printable for czech language