Gimp a cestina

Rudolf Ulč rudolf.ulc na oku-st.cz
Pondělí Září 21 09:55:41 CEST 1998

> Dobry den,

Me v gimpu 0.99.28 a RH 5.1 cestina funguje.

Nevite, kde se vezmou fonty, ktere se pouziji do menu Gimpu a  dalsich
Gnome aplikaci - jako gmc, ee , pripadne kam se napise jaky font se
pouzije ?
Pokud mam v XF86config nejdrive fonty z RH 5.1 (Latin1), je menu dost male
pri vyssim rozliseni obrazovky. Pokud dam nejdrive fonty ceske - v Latin2,
tak se pismo v menu zvetsi skoro az moc.

> cestina chodila, pripadne aby alespon slo prenaset ceske
>
> Melo by fungovat nastaveni XLIB_FORCE_I18N (a staci v X
> pred spustenim Gimpu nebo pred startem X nebo snad dokonce
> pri prekladu Gimpu)? Zatim jsem to zkousel neuspesne pri
> spousteni Gimpu. Nebo musim nejak specialne prelozit
> Gtk/Gimp?

Rudolf Ulč
Okresní úřad Strakonice
rudolf.ulc na oku-st.cz