printfax posila stranku navic

Robert Dobozy robo na idata.sk
Pondělí Září 21 11:43:36 CEST 1998

On Mon, 21 Sep 1998, Petr Simek wrote:

> Doporucoval bych odchytit ten tiskovy job jeste pred tim nez jej predate
> faxu a poslat jej na nejakou normalni tiskarnu. Pokud tam ta starnka bude,
> hledejte chybu ve windows ...

Suhlas a este je zaujimave z akeho programu vo Win tlacite a co ukaze jeho
preview na dany dokument ...
a ta stranka navic je na konci alebo na zaciatku faxu ?

						Robo

*	INTER-DATA s. r. o.       *       Phone: +421 7 273 710, 273 714 *
*	Osadna 11                 *       Fax:   +421 7 273 053          *
*831 03 Bratislava                *       E-mail: robo na idata.sk          *
*	Slovak Republic           *       http://www.idata.sk            *