Sitova karta SMC PCI 4.0 Etherpower

Martin Mares mj na ucw.cz
Pondělí Září 21 12:15:58 CEST 1998

Zdravim,

> nema nekdo z uzivatelu Linuxu zkusenosti se sitovou kartou SMC PCI
> 4.0 Etherpower. Po instalaci Slackware distribution Linuxu system hlasi,
> ze sitovou kartu nemuze najit. Zkusil jsem kontaktovat vyrobce, ale
> ten se problemy spojenymi s Linuxem odmita zabyvat.
>
> Budu vdecny za jakoukoliv napovedu a radu.

   Je to SMC EtherPower nebo SMC EtherPower II ?

   Prvni z techto karet ma chip Digital DC21140, na ktery funguji drivery
DEC Tulip, pripadne DE4x5. Druha karta potrebuje driver EPIC.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na ucw.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"Beware of programmers who carry screwdrivers..."