Gimp a cestina

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Pondělí Září 21 13:09:04 CEST 1998

Pavel Franc wrote:

> Dobry den,
 >
> nejsem v teto oblasti zadny odbornik, takze omluvte
> nasledujici dotaz: jak to tedy mam udelat, aby v Gimpu
> cestina chodila, pripadne aby alespon slo prenaset ceske
> znaky pres systemovy clipboard, jak jsem se o tom zminoval?
>
> Melo by fungovat nastaveni XLIB_FORCE_I18N (a staci v X
> pred spustenim Gimpu nebo pred startem X nebo snad dokonce
> pri prekladu Gimpu)? Zatim jsem to zkousel neuspesne pri
> spousteni Gimpu. Nebo musim nejak specialne prelozit
> Gtk/Gimp?
>
> Prosim o mirne polopaticke vysvetleni :)

To zalezi na tom, jak mate GTK prelozeno v distribuci (USE_XIM) a jak
mate prelozeny XServer (s/bez X_LOCALE)

Pokud vse sedi, tak v aplikaci by melo stacit zavolat gtk_set_locale();
pred gtk_main a mela by bezet cestina (kdyz jsem testoval jejich
posledni verzi tak mela nejake drobne problemy s tim, ze tam
nezavolali focus na prislusny widget coz nevytvorilo prislusny
XInputContext - bylo potreba z okna vyjet a najet zpet mysi
pak uz vse fugovalo OK.

Pokud toto nefuguje je potreba budto si GTK prelozit sam,
nebo urgovat problem u autora baliku pro RedHat.

nevim jestli tu mam polopatisticky vykladat jak preklad GTK
(protoze i me to dalo docela praci a rozhodne to nebylo trivialni
configure)

--
   Zdenek Kabelac    http://www.fi.muni.cz/~kabi/   kabi na fi.muni.cz