forcedIM a LD_PRELOAD (Re: Gimp a cestina)

Zdenek Kabelac kabi na fi.muni.cz
Pondělí Září 21 13:18:54 CEST 1998

Petr Kolar wrote:

>    Nebylo by lepsi to dat do Czech-HOWTO?

Uvidime co se s tim da delat :-)
Ale predpokladam, ze to bude pomerne komplexni dokument a ma taky
s sebou spoustu souboru ... takze to neni pocteni na 1 minutu.

Samozrejme ja to timto zpusobem uz delsi dobu delam.

Navic aby byl trik jeste dokonalejsi lze udelat jeste neco mnohem
hezciho nez prilinkovavat celou Xlib knihovnu :-)

A totiz staci napsat pomerne malou knihovnicku ktera nahradi funkci
XLookupString a jeste par delsi (nekde to mam momentalne schovane :-))

A pak staci preloadovat jen asi 30KB knihovnu a zbytek se bere z normalnich
X-su ale tohle uz je fakt drsny hack a vychazi z toho, ze nektere struktury
se nebudou menit (dokonce to ani nemusi byt LIBC5/6 zavisle kdyz tam
nebudou prislusne funkce)

>    To je bajecna myslenka. Balik forcedIM bude podstatne mensi, clovek bude
> mit prehled, ktere aplikace zlobi, a pokud se objevi nova verze libX11,
> nebude vetsinou nutne upgradovat forcedIM. Jsem pro vsemi deseti!

Jeste kdyby to tak nekdo vsechno hezky napsal, zdokumentoval, zverejnil
a prubezne upgradoval :-)

--
		Odstranite-li ve Windows95 vsechny chyby
			budete mit prazdny disk