RedHat 5.1 a CGI?

Michal Krause mike na navrcholu.cz
Pondělí Září 21 16:05:14 CEST 1998

Pavel Korensky wrote:

> Po upgradu na RH-5.1 z 4.2 mi prestaly fungovat skripty CGI - misto spusteni
> se zobrazi jejich obsah. V .../access.conf mam krome standardniho odkazu na
> /home/httpd/cgi-bin i nasledujici:
> <Directory /home/httpd/html/account>
> AllowOverride None
> Options ExecCGI
> </Directory>
> V RH4.2 mi CGI bezely i bez teto definice, v RH5.1 nebezi ani s ni.   Kde je
> "the dog buried"?

Pro spousteni CGIcek musi byt v srm.cfg parametr
ScriptAlias /cgi-bin/ /web/cgi-bin/

Potom v access.conf to co jste uvedl a samozrejme musi mit programy execute pro
others.
Pokud je to dobre nastavene, mel by apache pri volani xxxx/cgi-bin vratit
forbidden.
A jeste takova drobnost: kdyz jsem nainstaloval RH5.1 tak jsem nemohl cosi
nastavit a porad jsem se s tim trapil az jsem nakonec zjistil, ze edituju
spatnej conf. soubor (mel jsem tam stary a RH5.1 udelal nove do /etc/httpd).

--
                                   /\