ktery modem pro ISDN? (fwd)

Lukas Macura limo na x.opf.slu.cz
Pondělí Září 21 16:09:41 CEST 1998

Myslim, ze by to mohlo par lidi zajimat ...
V ceskych konferencich se moc temat o ISDN neobjevuje (pokud vynecham
obchodnicke kecy) :)

*** Ing. Lukas Macura             ***
*** macura na opf.slu.cz             ***
*** http://x.opf.slu.cz/~limo ***

> Co se tyce karty/modemu:
> Pokud si poridim Vami zminovany terminal adapter, znamena to, ze pak se

... Neporizujte. udelal by jste chybu.
a) Je to moc drahe
b) Nemohl by jste nikdy vyuzivat vsech vlastnosti ISDN
atd ..

> bude chovat jako normalni analogovy modem i pro kernel? Pofachci to pres
> normalni pppd jako asynchronni PPP? To by se mi mozna libilo nejvic -

Opravdu ne. tohle reseni neni nejlepsi. Verte mi ...

> odpada slozitost konfigurace, jak to vypada. Jak je to s podporou
> terminalovych karet v kernelu?

Terminalovych karet ? Myslite terminalovych adapteru ? No mate pravdu,
konfigurace by byla naprosto stejna jako u analogoveho modemu, takze
podpora v kernelu existuje.

> Zatim jsem zkonfrontoval podporu v kernelu s nabidkou na trhu a vychazi
> mi karta AVM A1 Fritz, co rikate tehle?

Jo,  rikam, ze je sqela, taky jsem si ji vybral. Bohuzel vam 100%
nezajistim jeji funkcnost, protoze jsem ji nemel v ruce. :(

> mam takovy pocit, ze ISDN neni v
> linuxove komunite zrovna zavedeny pojem. Na
> internetu toho take moc neni, v cestine vubec ne.

Souhlasim.

S pozdravem
Lukas Macura