Hlasky od bdflush() ??

M.Vlk vlk na ltm.pvt.cz
Úterý Září 22 15:22:22 CEST 1998

Willi Gruber pise ve zprave <360793C0.D01940A na connectel-cz.com>…

>a na konzoli me v pravidelnych intervalech kernel hlasi:
>
>Wrote x/y buffers                (napr. Wrote 0/0 buffers)
>
>Instalace probehla dle meho v poradku, system jako takovy bezi bez
>problemu,

Mel jsem stejny problem po nainstalovani RedHatu 5.1.
U mne byla ale chyba jeste v tom, ze jsem mel vadny procesor (Cyrix
486DX2/66MHz) a neslo mi zkompilovat nove jadro (2.0.35). Proto jsem ze
zacatku pouzival jadro z instalacni diskety (boot) - take 2.0.35. Pote, co
jsem vymenil procesor a nainstaloval Linux znovu (z CD), je jiz vse v
nejlepsim poradku.

MV.