ne2000

Jan Satko satko na quanto.uniag.sk
Úterý Září 22 15:54:52 CEST 1998

> Mam sietvou kartu NE2000 kompatibilnu. Vo Windowsoch mi ide v pohode.
> Ale v linuxe ju neviem rozbehnut aj ked je v jadre skompilovana podpora.
> Pri bootovani kernel ohladom sietovej karty nenapise vobec nic.
> Program "ne2k" na detekciu kariet NE2000 ju tiez nenajde na ziadnej
> adrese.
Nuz ako uz odznelo ,ze chyba je v mozno plug&play. Tak ja len tolko,ze
nie kazda ma konfigurovaci program,treba niekedy aj switchovat. Ja mam na
serveri prave ne2000 compaktibilnu kartu ,cize aj driver pre nu. A je
pravda ,ze ta karta nepobezi pokial sa presne nenastavi. Ale zase zalezi
na type tej karty, mozno sa vam podari na nu zohnat nejaky software.
Takze ja na vasom mieste by som si zistil ci mam autoloadovanie modulov
alebo rucne treba zadavat. Ak auto tak si v subore /etc/conf.modules
nastavit parametre tej sietovky a hadam vam to uz pobezi. Mne sa to takto
podarilo. Dufam ze aj vam.

--
                             /\/'^'\/\
                             \( O O )/

      Jan 'EIS' Satko     .oooO                   E-mail:
    System Administrator  (   )    Oooo.       satko na uniag.sk
                                   (_/