pcmcia

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Září 22 16:49:30 CEST 1998

On Tue, 22 Sep 1998, Ales Horak wrote:

> Budu intalovat linux na notebook a nez zacnu, rad bych se preventivne
> zeptal, jestli mam sanci na uspech:
> Podari se mi rozjet sitovku 3COM 589D strcenou do PCMCIA slotu
> (notebook ACER extensa 367 D) ?
> Staci prelozit jadro s podporou pcmcia, nebo musim nekde sehnat
> nejake ovladace ?

Doporucuji zacit s RedHatem, ktery ma velmi dobre vyresenu podporu pro
PCMCIA karty.
Dostal jsem do ruky ethernet kartu, ktera byla takrikajic no-name.
Dodavatel se jen divne usmival, kdyz jsem ho zadal o nejake podrobnejsi
informace..
Po te, co jsem dal kartu do notebooka a spustil instalaci RedHatu, byla
karta detekovana jako NE2000 kompatibilni a bylo vyhrano.

Vedle jsem mel kartu Xircom 10/100 a po vlozeni do slotu to zapipalo a
eth0 mi jelo jak z praku :)

R.V.

> Diky za kazdy kopanec spravnym smerem.
>
> --
>
>                                      Ales Horak
>                                      Palacky University Library
>                                      sys_admin();
>                                      http://tin.upol.cz/

| Radek Vybiral				             Radek.Vybiral na vsb.cz |
| Technical University of Ostrava               http://www.vsb.cz/~l92494 |
| Czech Republic                                    GSM: +420 602 473 670 |
| Projects: Admin on darksys.vsb.cz		    http://darksys.vsb.cz |
| NEW! Czech: Sluzby automobilistum	          http://www.automobil.cz |
|     J.W Goethe: "Prestoze svet stale pokracuje, mladi lide musi	  |
|	           vzdy zacinat od zacatku."				  |